Domov / Čitalniki / USB čitalnik za osebne izkaznice uTrust 2700R

USB čitalnik za osebne izkaznice uTrust 2700R
(ID artikla: 3451)

TUDI ZA OSEBNE IZKAZNICE
Stični čitalnik uTrust 2700R je preizkušen in uradno priporočeni čitalnik za uporabo z novimi osebnimi izkaznicami.

Uporabite ga lahko tudi za delo z nekaterimi bančnimi karticami in ostalimi karticami s stičnim oz. kontaktnim čipom.

Z njim lahko aktiviramo osebno izkaznico ter jo uporabljamo za prijavo v e-storitve, kot je eUprava, eVem in ostale.

Čitalniki uTrust 2700R podpirajo protokole PC/SC in CCID in so primerni za uporabo na operacijskih sistemih Windows, Linux, Android in Mac (Apple).

Za nasvet pokličite 041 884 124 ali pišite na info@mave.si

Možen je tudi osebni prevzem pri nas na naslovu Pod jezom 40, Ljubljana (Vrhovci nasproti gostilne Pečarič)
Cena/kos: 34,00 EUR (z DDV 41,48 EUR)
Status: Na zalogi
Dobava: 1-3 dni
ID artikla: 3451

Količina:

Skupaj:
34,00 EUR

Skupaj z DDV:
41,48 EUR
Dodaj v košarico
Imate posebne zahteve, potrebujete potisk?
Pošlji povpraševanje

OPIS

Stični čitalnik uTrust 2700R je primeren tudi za aktivacijo in uporabo elektronskih osebnih  izkaznic. Priklopi se ga na USB in ne zahteva nameščanja gonilnikov ampak se le ti namestijo samodejno.

Čitalnik je na seznamu uradno preizkušenih čitalnikov s strani ministrstva in na Mac računalnikih deluje nekoliko hitreje kot ACR39U (zato ga tudi mi priporočamo).

Pred pričetkom uporabe elektronske osebne izkaznice za namen elektronskih storitev je potrebno izkaznico aktivirati in si izbrati 6 mestno PIN kodo, ki vam bo kasneje služila za prijavo v portale in podpisovanje dokumentov.

Uradna in zelo podrobna navodila za aktivacijo elektronske osebne izkaznice so tukaj:
https://www.si-trust.gov.si/sl/podpora-uporabnikom/navodila-in-napotki/aktivacija-e-osebne-izkaznice-oz-nastavitev-kode-pin-s-programom-eoiactivator/

Aktivacija elektronske osebne izkaznice
1. Prenesete in namestite aplikacijo eOIActivator
2. Položite kartico na brezstični čitalnik ali jo vstavite v čitalnik, tako, da čip gleda navzgor (vaša slika navzdol)
3. Odprete program eOIActivator
4. Vpišite kodo CAN, ki je 6 mestna koda v desnem robu izkaznice na strani s fotografijo
5. Vpišite Začetno geslo, ki ste ga (ali pa ga še boste) dobili po pošti
6. Izberite si varno 6 mestno PIN kodo, ki jo boste kasneje potrebovali za prijavo v portale ali za podpisovanje dokumentov
7. Pritisnite potrdi in se bo izpisalo Aktivacija e-osebne izkaznice je bila uspešno zaključena.

(aktivacijo je potrebno opraviti le enkrat, pred prvo uporabo elektronske izkaznice)

Uporaba osebne izkaznice za prijavo v e-storitve
1. Namestite programsko opremo IDProtect Client
2. vstavite kartico v čitalnik (ali jo položite na brezstični čitalnik)
3. poženite program IDProtect PIN Tool

Pod okencem Prijava brez PIN-a morate videti okence Podpis in prijava PIN valid.
Če vidite zgolj zgornje okence, morate opraviti proces aktivacije, ki je opisana zgoraj

4. Zaprite program ID Protect Client
5. Odprite želeni portal za e-storitve naprimer eUprava https://e-uprava.gov.si
6. Preverite, da je kartica vstavljena v čitalnik
7. Izberite želeni način prijave Osebna izkaznica s čitalnikom kartic
8. Izberite vaš certifikat, vpišite PIN kodo, ki ste jo izbrali med aktivacijo
9. Potrdite prijavo

Če želite uporabljati osebno izkaznico za podpisovanje pfd dokumentov, preberite spodnji članek:
https://www.mave.si/digitalno-podpisovanje-dokumentov-z-elektronsko-osebno-izkaznico-in-brezplacnim-programom-adobe-reader-24-03-2023.html

Uradna stran proizvajalca s tehnično dokumentacijo čitalnika in gonilniki:
https://support.identiv.com/2700r/

Kontaktni podatki za podporo uporabnikom SI Trust, SIGEN-CA, elektronska osebna izkaznica

https://www.si-trust.gov.si/sl/podpora-uporabnikom/pogosta-vprasanja/sigen-ca-pogosta-vprasanja/

Telefon: 080 2002 (med delovniki od 8. do 22. ure) E-pošta: ekc@gov.si

Sorodni izdelki

IZ NAŠEGA BLOGA

Okt
27
2023
Etuiji za kartice, jojo obeski in drugi dodatki za lažjo registracijo delovnega časa v vašem podjetju
Skladno z spremembami zakona na področju evidenc delovnega časa so številni ponudniki programskih rešitev že prilagodili svoje produkte, da omogočajo elektronsko spremljanje prisotnosti, v podjetju Mave d.o.o. pa vam pomagamo z dobavo etuijev za zaščito kartic, jojo obeski z izvlečno vrvico, ki omogočajo enostavno prislanjanje kartic k čitalnikom ter s potiskanimi ovratnimi trakovi in številnimi drugimi dodatki.
Beri dalje
Okt
09
2023
Katere NFC čitalnike se najpogosteje uporablja za razvoj informacijskih rešitev z NFC tehnologijo?
NFC (Near Field Communication) tehnologija se uporablja v različnih informacijskih rešitvah, vključno z mobilnimi aplikacijami, namiznimi programi in vgrajenimi sistemskimi rešitvami.
Omogoča brezstično komunikacijo med napravami, ki so opremljene z NFC čipi, le ta pa  poteka na kratkih razdaljah, običajno do nekaj centimetrov.

Ko izbiramo primerni NFC čitalnik moramo upoštevati katero NFC funkcionalnost želimo doseči s čitalnikom,  združljivost z operacijskim sistemom, podprte standarde, robustnost zasnove, ceno…
Beri dalje
Apr
24
2023
Priporočila za učinkovitejšo uporabo pametne ključavnice Nuki in dodatnih modulov
Pametna ključavnica Nuki Smart Lock je inovativna naprava, ki se namesti na notranjo stran obstoječe ključavnice od vhodnih vrat in omogoča enostavno odklepanje in zaklepanje vrat preko mobilne aplikacije, PIN kode, prstnega odtisa ali na daljavo preko interneta. 

Poleg Nuki Smart Lock ključavnice lahko za odpiranje vrat uporabite tudi čitalnik prstnih odtisov,  tipkovnico za PIN kodo in ostale elemente, ki delujejo skupaj in zagotavljajo bolj udobno in varno uporabo pametne ključavnice.
Beri dalje
Mar
24
2023
Digitalno podpisovanje dokumentov z elektronsko osebno izkaznico in brezplačnim programom Adobe Reader
Ena od možnosti uporabe nove elektronske osebne izkaznice (eOI) je tudi digitalno podpisovanje dokumentov. Z njo lahko podpišete različne elektronske dokumente, kot so vloge za kredit, subvencije, prijave na razpise, pogodbe, račune, potrdila, dovoljenja, odločbe itd. V tem primeru podpišemo dokument kar preko računalnika in ga ni potrebno natisniti in poslati po pošti. 

Za digitalno podpisovanje potrebujete elektronsko osebno izkaznico (eOI), primeren bralnik pametnih kartic ter programsko opremo, ki omogoča uporabo digitalnih certifikatov za podpisovanje PDF dokumentov, kot je na primer brezplačni program Adobe Acrobat Reader. 

V nadaljevanju opisujemo postopek za digitalno podpisovanje dokumentov z eOI ter programom Adobe Reader in prednosti digitalnega podpisovanja.
Beri dalje

AAA
BONITETA

 

10+ LET
POSLOVANJA



1000 +
REDNIH STRANK

 

POMOČ IN
SVETOVANJE

 

100% VAREN
NAKUP

 
Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke! Želite izvedeti več?
Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen?