Domov / Tisk kartic / Dvojne kartice za označevanje prtljage

Dvojne kartice za označevanje prtljage
(ID artikla: 000840)

Prenos dokumentov:
Se vam je kdaj zgodilo, da ste se odpravili na letališče in niste našli svoje prtljage? Vas je kdaj zajela panika, ko vam portir v hotelu ni prinesel pravega kovčka?

Zdaj ni več skrbi. Z našo dvojno kartico za označevanje prtljage, ki je lahko barvno potiskana z grafiko po vaših željah ne boste imeli več teh skrbi.

So odlično darilo za vaše cenjene stranke ali poslovne partnerje in krasna reklama za vaše podjetje.

Rok dobave: 2-3 tedne za offset tisk.

Za povpraševanje, ponudbo ali če imate vprašanje, pošljite e-mail na naslov: info@mave.si z želeno količino izkaznic in druge specifikacije ali pokličite številko 031 586 049 in z veseljem vam bomo pomagali.
Informativni obrazec
Pošljite nam povpraševanje in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Vaše sporočilo je bilo poslano!
Nazaj

Ime in Priimek:
Podjetje:
E-mail:
Telefon:

Artikli, količina, rok:



OPIS

Kartice za označevanje prtljage so odlično darilo za vaše cenjene stranke ali poslovne partnerje. Predvsem pa so super reklama za vaše podjetje.
 
Kartica za označevanje prtljage (ang. luggage tag) je namenjena temu, da se enostavneje prepozna prtljago med množico kovčkov ali se v primeru izgube lažje najde lastnika potovalnega kovčka.
 
Dvojne kartice za označevanje prtljage (ang. luggage tags) so sestavljene iz dveh PVC kartic standardnih dimenzij, obojestransko, barvno potiskane z grafično podobo po vaših željah.

Na sprednji strani prve kartice je običajno natisnjena grafika (logotip podjetja, tekst, slika...), na zadnji strani pa je prostor namenjen vpisu osebnih podatkov, ki jih imetnik kartice dopiše ročno.

Na drugi kartici je prva stran lahko bela ali barvno potiskana, zadnja stran pa lahko vsebuje tudi grafiko (podatki podjetja, logotip,...).

Druga kartica ima običajno izrezano okence, da je vidno samo polje z imenom imetnika prtljage, ostali podatki pa so zakriti.

Kartici sta združeni skupaj z železno zakovico v sredini katere je luknja za lažjo pritrditev na prtljago.

Po želji lahko kartice za označevanje prtljage posamično zapakiramo skupaj z vinilno vrvico.
 
Zaradi specifične izdelave je možno naročiti le količine nad 500 kom, ki so narejene v offset tisku.
 
Rok dobave: 2-3 tedne za offset tisk.

Za povpraševanje, ponudbo ali če imate vprašanje, pošljite e-mail na naslov: info@mave.si z želeno količino izkaznic in druge specifikacije ali pokličite številko 031 586 049 in z veseljem vam bomo pomagali.

 

Sorodni izdelki

IZ NAŠEGA BLOGA

Apr
24
2023
Priporočila za učinkovitejšo uporabo pametne ključavnice Nuki in dodatnih modulov
Pametna ključavnica Nuki Smart Lock je inovativna naprava, ki se namesti na notranjo stran obstoječe ključavnice od vhodnih vrat in omogoča enostavno odklepanje in zaklepanje vrat preko mobilne aplikacije, PIN kode, prstnega odtisa ali na daljavo preko interneta. 

Poleg Nuki Smart Lock ključavnice lahko za odpiranje vrat uporabite tudi čitalnik prstnih odtisov,  tipkovnico za PIN kodo in ostale elemente, ki delujejo skupaj in zagotavljajo bolj udobno in varno uporabo pametne ključavnice.
Beri dalje
Mar
24
2023
Digitalno podpisovanje dokumentov z elektronsko osebno izkaznico in brezplačnim programom Adobe Reader
Ena od možnosti uporabe nove elektronske osebne izkaznice (eOI) je tudi digitalno podpisovanje dokumentov. Z njo lahko podpišete različne elektronske dokumente, kot so vloge za kredit, subvencije, prijave na razpise, pogodbe, račune, potrdila, dovoljenja, odločbe itd. V tem primeru podpišemo dokument kar preko računalnika in ga ni potrebno natisniti in poslati po pošti. 

Za digitalno podpisovanje potrebujete elektronsko osebno izkaznico (eOI), primeren bralnik pametnih kartic ter programsko opremo, ki omogoča uporabo digitalnih certifikatov za podpisovanje PDF dokumentov, kot je na primer brezplačni program Adobe Acrobat Reader. 

V nadaljevanju opisujemo postopek za digitalno podpisovanje dokumentov z eOI ter programom Adobe Reader in prednosti digitalnega podpisovanja.
Beri dalje
Dec
29
2022
Digitalizacija poslovanja z NFC čipi in čitalnikom SYRIS RD300-H1-G
Ko delamo digitalizacijo poslovanja, potrebujemo mehanizme za hitro identifikacijo predmetov ali oseb in to lahko naredimo z uporabo brezstične tehnologije RFID ali NFC. Brezstični čipi vsebujejo ID številko in nekaj spomina, čitalniki lahko preberejo identifikacijsko številko čipa ali vpis vsebine v spominu čipa in izvedejo določeno funkcijo.

Najbolj preprost način delovanja čitalnika je ta, da preberejo ID številko čipa in jo prikažejo na zaslonu računalnika ali druge naprave. Če ste v Excelovi tabeli, se bo ID številka čipa pojavila v določeni celici in po branju se bo pozicija samodejno prestavila na naslednjo celico. Tak način delovanja imenujemo simulacija tipkovnice ali Keyboard Emulator, obstajajo pa še drugi načini delovanja čitalnikov in so opisani v nadaljevanju.
Beri dalje
Okt
18
2022
Čitalniki in napotki za aktivacijo nove elektronske osebne izkaznice
Kot številni državljani, ki so po 28. marcu prejeli novo elektronsko osebno izkaznico, sem tudi sam pred kratkim prejel pismo z geslom za aktivacijo osebne izkaznice in preveril delovanje novega sistema. V nadaljevanju opisujem postopek aktivacije, kompatibilnost s čitalniki ter možnosti uporabe nove osebne izkaznice…
Beri dalje

AAA
BONITETA

 

10+ LET
POSLOVANJA



1000 +
REDNIH STRANK

 

POMOČ IN
SVETOVANJE

 

100% VAREN
NAKUP

 
Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke! Želite izvedeti več?
Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen?